مطالب گرافیکی

در این وبلاگ مطالب آموزشی گرافیکی قرار می گیرد.

مطالب گرافیکی

در این وبلاگ مطالب آموزشی گرافیکی قرار می گیرد.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات چیست؟

مفهوم آژانس تبلیغاتی بطور عجیبی با بازاریابی آمیخته است. تبلیغات جزئی از فرآیند بازاریابی یک محصول ویا خدمت بشمار می رود. به بیان ساده می توان گفت تبلیغات یعنی رساندن یک پیام در مورد محصول و یا یکخدمت از طریق رسانه های مختلف برای متقاعد کردن مخاطبان بالقوه برای خرید آن محصول و یا خدمت. در،» تبلیغ « زبانها و فرهنگها، اصطلاحات گوناگونی به منظور بیان مفهوم تبلیغاستعمال میگرددمثلا ا درلغت عربدعوت،اعلام ودعایه و امثال آنها،در فرهنگ غربی معمول ا واژه پروپاگاند و یا ایندوکتری نیشن مورد استفاده قرارمیگیرد پروپاگاند از ریشه لغت لتینی پروپاگاره مشتق شده است کلمه پروپاگاره به معنای نشا کردن برای تولیدمجدد گیاه و به تبع تولید کردن و تولید مثل است و معنی وسیعتر و کلیتر آن پخش کردن و افزودن است

درباره طراحی لوگو

اگر یک لوگو به خوبی و درست طراحی شود یک مزیت قدرتمند و با ارزش برای نام تجاری و برند شما خواهدبود . طراحی یک نمایهی بصری موثر از یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر طراحیهایگرافیکی دارد . مثل هر کاری که نیاز به مهارت های خاص خود دارد، طراحی لوگو نیز نیازمند تمرین و تحربهفراوان دارد تا بتوان یک لوگوی موفق خلق نمود. این جمله کلیشه ای را بارها شنیده ایم : ” شروع یک بیزینسبزرگ با طراحی یک آرم و نشان بزرگ آغاز می شوند ” اما هیچوقت به اهمیت طراحی آرم و لوگو فکر نکردیماگرمی خواهیم یک کسب و کار موفق و آینده دار را شروع کنیم پس باید از ابتدا قدم های بزرگ برداریم . این قدمهای بزرگ احتیاج به هزینه های زیادی ندارد بلکه کمی اعتماد و سلیقه نیاز داردداشتن دانش کافی یکی ازگزینه هایی است که هر طراح لوگوی قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد . بسیاری از افراد در مورد طراحی لوگوسوال کرده اند که آیا می توان در طراحی لوگو فقط از متن یا آیکن ها و علائم و یا هر دو استفاده کرد؟ رنگهایی که من می توانم استفاده کنم شامل چه رنگ هایی است؟

درباره عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی میبایست تمام خصوصیات یک عکس حرفهای را دربرگیرد. عکاسی صنعتی یکی ازشاخه های عکاسی می باشد که به سفارش یک سازمان صورت می پذیرد و به ثبت فرایندهای تولید،محصولت، کارکنان، سازمان کار و یا تجهیزات سازمانی می پردازد. عکاسی صنعتی ممکن است با مقاصد داخلیو یا خارجی بکار گرفته شود. فیلم صنعتی از دیگر شاخه های تبلیغات می باشد که برند شما را جذاب تر نشان می دهد.

درباره موشن گرافیک

از این رو هر فردی که به نوعی بتواند دانش جدیدتری نسبت به دیگران داشته باشد، برگ برنده ای در دستخواهد داشت و می تواند فضا و آینده کاری بهتری را برای خود رقم بزند. موشن گرافیک یا علم تلفیق حرکت وصوت در رسانههای امروزی به جائی رسیده است که امروزه با برخورداری از حرکت تصاویر ثابت نقشه بیتی وبه موشن گرافیک میتوان آثار بدیعی را خلق کرد که در نوع خود Sound Effects برداری و اضافه کردنبینظیرند و در نهایت منجر به تولید تبلیغات کوتاه تلویزیونی و اینترنتی میشوند. توجه داشته باشیم که اینگونه محصولت از نظر زمان پخش معمول در حدود ۰۱ ثانیه می باشند. در سالهای اخیر، فارغ از کیفیت وشناخت صحیح مقوله موشن گرافیک در میان نسل جدید، تعداد فارغ التحصیلان رشته گرافیک در دانشگاه ها،بسیار زیاد شده است و این موضوعی است که بازار کاری آن را به شدت تحت تاثیر قرار داده و موج موشنگرافیک در سالهای نزدیک آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

درباره هدایای تبلیغاتی

اطلاعات این وب سایت بخشی از هدایای تبلیغاتی شامل خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی،فلش تبلیغاتی، خودنویس تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی، ست تبلیغاتی، پرچم تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی، کیفتبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی و سایر هدایای تبلیغاتی را در بر می گیرد که پساز آشنایی شما با این خدمات کارشناسان ما فعالیت خطیر مشاوره و معرفی دیگر هدایای تبلیغاتی را با افتخارانجام خواهند داد

درباره آژانس دیجیتال مارکتینگ

سئو نگاراین آژانس از از متخصصان زیادی در زمینه های مختلف تشکیل شده است که هر کدام می توانند جداگانه دربخش های مختلف نیاز های شما را براورده سازند و خدماتی شامل سئو و سئو سایت ، برندینگ ، ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، طراحی اپلیکیشن وتبلیغات در گوگل  را به شما ارائه خواهند کرد با بهترین کیفیت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.