مطالب گرافیکی

در این وبلاگ مطالب آموزشی گرافیکی قرار می گیرد.

مطالب گرافیکی

در این وبلاگ مطالب آموزشی گرافیکی قرار می گیرد.

مزایای تبلیغات

مزایای تبلیغات

تضمین دیده شدناز آنجایی که تبلیغات محیطی در مکان های عمومی و در معرض دید قرار دارند، بنابر این توسط افراد زیادیدیده می شوند. بیننده حق انتخاب تدارد و در هر صورت تبلیغ را می بیند. اما بسیاری از روش های آژانس تبلیغاتی ، بیننده حق انتخاب دارد. مثلا در تبلیغات تلویزیونی، بیننده با رسیدن به بخش آگهی های بازرگانی،می تواند کانال را عوض کند. ولی در تبلیغات محیطی، احتمال دیده شدن بسیار زیاد است .حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می شود

 حضور بلند مدت بیلبورد برای مصرف کنندگان باعث شناسایی یک نام تجاری و وفاداری نسبت به آنمی شود .

 پراکندگی حضور بیلبورد در سطح شهر امکان حضور یک پارچه ی محصول را با استفاده از انواعگوناگون تبلیغات محیطی فراهم می کند .

 با گسترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبورد می توان تبلیغات رادیو- تلویزیونی و مطبوعاتی را بهمقابل منازل و محل کار مخاطبین تغییر محل داد.

امکان ارجاع به تبلیغات دیگر

از تبلیغات محیطی می توان به عنوان یک مکمل عالی برای تبلیغات دیگر استفاده کرد. مثلا می توانید در تبلیغمحیطی از بینندگان بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند و یا برای دریافتبروشور رایگان با شما تماس بگیرند. معمولا تبلیغات محیطی هنگامی بهترین بازده را دارد که با تبلیغات دیگریهمراه شود.

مزایای طراحی لوگو

اگر به دنبال یک راه فوق العاده و در عین حال آسان برای معرفی موثر و ماندگار مجموعه خود و یا بالا بردنمیزان فروش محصول و خدمات خود هستید یک پیشنهاد فوق العاده برای شما داریم: یک لوگوی بی نظیرداشته باشید! تمامی هدف برای طراحی لوگو این است که لوگو یک برند دیده شود و بخاطر سپرده شود .معمولا روزانه تمامی افراد لوگوهای مختلفی را در پیرامون خود مشاهده میکتتد اما هنگامی که شخصی طرحلوگویی خاص را مشاهده کند و طراحی لوگو حرفه ای باشد به سرعت جذب آن می شود و شاید به فکر کردن بهطرح بپردازد که این امر موجب می شود طرح را در ذهن خود بخاطر بسپارد و این بزرگترین مزیت طراحی لوگوحرفه ای است . بطور مختصر می توان گفت اگر شخصی لوگویی را در نگاه اول بخاطر بسپارد آن لوگو حرفه ایطراحی شده است .

مزایای عکاسی صنعتی

مزایای عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی ) بابا از این چیپس ها برام می خری عکسش تو خیابون دیدم (خیلی از ماها مجذوب این نوع تبلیغات می شویم ، اما سوالی پیش می آید عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتییا فیلم تبلیغاتی کدام ببیشتر تاثیر گذار است . عکاسی صنعتی آن چیزی است که ما به طور فوق العاده پوششمی دهیم.ما از اینکه در یک کارخانه شلوغ و در حین کار می توانیم بهترین عکس ها رو تهیه کنیم بسیارخوشحالیم. اگر چه ما می توانیم با یک نور تخصصی روند عکاسی را انجام بدهیم اما اغلب مورد استفاده قرارنمی گیرد و با استفاده از مهارت عکاسی بهترین عکس ها را در اختیار مشتریان قرار می دهیم. فیلم صنعتی ازدیگر روش های تبلیغات است که می توانید در تیزر های تلوزیونی برند خود را برجسته تر کنید.

مزایای موشن گرافیک

نسبتا هزینه تولید موشن گرافیک پایین تر از فیلم های رئال است.در موشن گرافیک انتقال مفاهیم بسیار آسان تر است زیرا با استفاده از تصویرهای ساده و عوض کردن راحتصحنه ها می توان به راحتی مفاهیم را به زیباترین شکل انتقال داد.در معنای لغوی به حرکت دادن تصاویر گرافیکی موشن گرافیک می گویند ، ولی در عمل به ترکیب کردن تصویر ،صدا و حرکت موشن گرافیک می گویند.به عنوان مزیت دیگر موشن گرافیک می توان به نو بودن و پر کاربرد بودن آن اشاره کرد ،موشن گرافیک در دنیاحدود 3 سال و در ایران حدود 1 سال است که به صورت حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است .

مزایای هدایای تبلیغاتی

2% افراد گفته اند که احساس آنها نسبت به شرکت هایی که از آنها به این آمار توجه کنید: در یک نظر سنجی، 5 هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند، مثبت است و نزدیک به 25 % از افراد نیز به استفاده روزانه خود از این هدایااشاره کرده اند. در مقایسه با این تعداد و ارقام، روش های قبلی شما برای بازاریابی چگونه عمل می کرده اند؟همواره تبلیغات تاثیر زیادی بر افزایش فروش و رونق کسب و کار داشته و اگر هدفمند اجرا گردد میتوانداطلاعات بسیاری را در اختیار مشتریان قرار دهد. این امر میتواند با ارائه یک هدیه تبلیغاتی میسر گشته و نام ونشان تجاری شما را برای همیشه در اذهان حک کند.

اگر چه برخی از این اطلاعات ممکن است از سوی افراد به درستی احساس نشود یا اهمیت و ارزش آن موردتوجه قرار نگیرد ولی شما با این رویکرد به مشتریان خود ارزش داده اید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ از مزایای بسیار بالایی برخوردار است و می توانید با توسط دیجیتال مارکتینگ کسب و کارخود را به برند تبدیل کنید و از مزایای شرکت های دیجیتال مارکتینگ همچون سئو و سئو سایت ، برندینگ ، ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، طراحی اپلیکیشن وتبلیغات در گوگل  بهرهخواهید برد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.