مطالب گرافیکی

در این وبلاگ مطالب آموزشی گرافیکی قرار می گیرد.

مطالب گرافیکی

در این وبلاگ مطالب آموزشی گرافیکی قرار می گیرد.

آژانس تبلیغاتی چیست و چه میکند؟

آژانس تبلیغاتی چیست و چه میکند؟

یک آژانس تبلیغاتی می سازد، برنامه ریزی می کند و تمام جنبه های تبلیغات مشتری را مدیریت می کند .آژانس تبلیغاتی می تواند در حوزه ای خاص مانند تبلیغات تعاملی کار کند یا می تواند یک آژانس با تمام خدمات باشد که تمام مواردتبلیغاتی مانند وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، بروشورها، کاتولوگ ها، ایمیل ها، پرینت ها، موشن گرافیک، تبلیغات تلویزیونی و رادیوییو نامه های فروش و… را تهیه کند.

شرکت تبلیغاتی، شرکتی است که :

• ایده های تبلیغاتی جدید ایجاد می کند .

• تبلیغات چاپی، رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی را طراحی می کند .

• فضا و زمان تبلیغات را رزرو می کند .

• کمپین های بازاریابی را برنامه ریزی می کند .

• تحقیقات و پژوهش های لازم را انجام می دهد .

• خدمات دیگری را ارائه می دهد که به موفقیت مشتریان کمک می کند .

• یک شرکت تبلیغاتی یک نوع خدمات تجاری است که برای ایجاد، برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات مشتریان خود طراحی شدهاست.

طراحی لوگو

لوگو نماد و معرف هر برند است،یک لوگو، بجای هزاران کلمه حرف خواهد زد. بنابراین طرح آن از اهمیت زیادی برخودار می باشد. اگر یکلوگو خوب طراحی شود، معرف قدرتمند و با ارزشی برای نام تجاری یا برند خواهد بود. از اینرو طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند نسبت بهسایر اقلام گرافیکی، نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد . همیشه طراحی لوگو یک چالش بزرگ برای دانشجویان و علاقمندان به گرافیک بوده و هست .هیچ روش تدوین شده ای برای آموزش این شاخه از گرافیک نیست و همیشه استادان سعی می کنن تجربیاتشون در این زمینهرو در اختیار دانشجوهاشون بزارن ! شاید به همین دلیل هست که طراحی لوگو  به لحاظ کمی ، خیلی کمتر از طراحان گرافیک در شاخه هایدیگه هستند.لوگو یا نشانه بیانگر نمادین یک عبارت و یا القاگر یک مفهوم است. آرم مانند امضا که نشانه ای برای اشخاص هستند نشانگر برندو یا موسسه صاحب آرم است. آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشاندهنده رد برجای مانده از او در آنجا است.

فیلم صنعتی 

انواع پکیج های ساخت تیزر تبلیغاتی و فیلم صنعتی و فیلمهای تبلیغاتیفیلم صنعتی فیلم کوتاهی است که اغلب به نمایش فعالیتها ، تولیدات ، محیطهای اداری و فضاهای مربوط به خط تولید کارخانه جات وشرکتها میپردازد. فیلم صنعتی کاربرد تبلیغاتی هم دارند و میتوانند در پرزنتهای داخلی و خارجی شرکتها و همچنین نمایشگاها وهمایشها به نمایش درآمده و معرف بهتری برای برند مورد نظر باشند.

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی تبلیغاتی یکی از خدماتی ترین رشته های عکاسی است. در اینرشته نه تنها باید حداکثر تسلط به تئوری و تکنیک را داشتهباشیم بلکه بهبسیاری از وسائل ٬ علاوه بر دوربین احتیاج پیدا خواهیم کرد ٬ از فن هایرنگی تا میزهای مخصوص کار از وسائل جانبی نورپردازیهای پیچیده تا سهپایه و پانتوگراف های بزرگ و از همه مهمتر استودیوهای عظیم و مملو ازوسائل نورپردازی فقط بدرد عکسبرداری هایصنعتی تبلیغاتی میخورند .هر گونه عکسی که در خدمت معرفی ٬ تبلیغ و یا فروش تولیدات یا کالائیبا شد ٬ عکاسی صنعتی تبلیغاتی بحسابمیاید. یکایک مواد غذائی ها ٬ انواع وسائل زندگی ٬ هر نوع مبلمان و ماشین چه با حضور انسان چه بدون مدل درزمره عکس تبلیغاتی است.خطوط تولید ٬ کارخانه های صنعتی و فنی درمراحل و زوایای مختلف عکاسی صنعتی محسوب میشوند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

بسیاری از کسب و کارها فعالیت های دیجیتال مارکتینگ خود را آغاز کرده اند و از خدمات سئو و سئو سایت ، برندینگ ، ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، طراحی اپلیکیشن وتبلیغات در گوگل  بهره برده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.